یکدوره مسابقه تنیس روی میز در رده سنی آزاد بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج با شرکت 10 تنیس باز وبصورت دو حذفی در سالن تنیس   روی میز فجر مجموعه ورزشی تختی نیر برگزارشد

 در پایان آقایان سید علیرضا حسینی، بهرام سطوتی و محمودجلیل زاده به ترتیب  اول تا سوم این دوره از مسابقات شدند