مدال برنز کشتی گیران نیر از مسابقات قهرمانی استان
مسابقات کشتی آزاد نونهالان ( پهلوانک های استان ) روز جمعه اول آذر ماه در اردبیل برگزار و تیم کشتی نیر به مربیگری آقایان میلاد قنبر زاده و کاظم فاتحی در این دوره از مسابقات شرکت و در پایان آقایان امیرحسین سیرتی - علی مالکی و فرهاد صبری موفق به کسب مدال برنز از مسابقات را شدند .
+ نوشته شده در جمعه یکم آذر ۱۳۹۲ ساعت 19:26 توسط روابط عمومی
|